вторник, 30 август 2011 г.

Понуде догађај сајта Голдстар продаје 5 милионити карте, додаје функцију за аутоматско седишта сте са пријатељима

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/HfIdZh9_p-4/:
Screen shot 2011-08-29 at 1.31.23 PM

За карту-продаја предузећа, ништа откуцаја "продао". Али, без обзира да ли лет продаје све своје карте, или спортски тим испуњава свом стадиону, показати мора да иде даље. Предузећа са пролазно инвентар стоје да добије највише дневне модела се бави, а они који могу да зарадите новац на комплементарне робе (стварање куповине које би надокнадили изгубљене приходе у понуди попуст) могу се често прекида чак и - узети позоришта филм или спортски објекти, на пример.

Ово је место где компанија која се зове Голдстар улази у пољу. Голдстар је чланство заснован на сајт за упола цене живе забаве карте, која омогућава места да истовари своје екстра улазница, направити неке додатне приходе, и генеришу реч-од-уста маркетинга.

ГОЛДСТАР, који тренутно има односе са више од 5.000 место-партнерима широм земље (из Циркуе ду Солеил и Тицкетмастер на Сан Францисцо Гиантс) и броји Мет Ковчега, Еми Награђивани глумац Нил Патрик Харис, и бивши генерални директор Тицкетмастер Шон Мориарти, као чланови њеног саветодавног одбора, жели да избегне само постане "Гроупон за забаву карте".

За разликовање свој модел из воли од Гроупон и ЛивингСоциал, Голдстар избегава раздваја приходе са трговцима и уместо монетизес узимајући резано накнада за услугу на сваком карту продао ($ 4.50 у просеку), дозвољавајући забаве места - или се показује - да кући пуну цену сваког карту продао.

До сада, овај модел је радио за забаву карту сајту, као Голдстар недавно објавио да је продао милионити пет улазница, а сада има преко 2 милиона чланова у више од 20 главних америчких тржишта. Сајт сада нуди 1.200 до 1.500 по ценама карата сваки дан.

Наравно, као свако ко је искористио карту попуста зна - док једноставна задовољства бодовања споразум о улазница је све дивно и красно, желимо да будемо у стању да иду у филм или показују и седе са нашим пријатељима. лишити седишта мене., на пример, напада овог пријатеља проблем дозвољавајући сезоне карту власника да понуде своје карте са пријатељима пре него што их продају анонимне људи на Стубхуб .

И данас, Голдстар најављује своје решење дизајнирано да омогући карту купцима и продавцима да се позабави овим проблемом са својим "Седите са Пријатељи" функцију. Голдстар нови патентирани омогућава Голдстар чланова који купе карте за примање персонализовану везу да они онда могу да поделите са пријатељима путем е-маил или њихове друштвене мреже избора. Корисници могу да користе које су повезане на куповину карте за исти догађај и да се аутоматски седи са својим пријатељима.

Са пет милиона продатих карата, Голдстар је дошао дуг пут од продао свој прва серија од тицктс на коња балет у Пасадени још 2003. Компанија никада није прихватила ван инвестиција, али је успео да остане профитабилна - са продајом особљем од само десетак запослених. Голдстар директор Џим Макарти каже да је кључ за отпор великих продајне снаге ла Гроупон је да негује своје постојеће везе са просторима и показује, него се фокусирати на затварање нових трговаца који никада не може поново да користи сајт.

Што се тиче будућности план, Мекарти каже да Голдстар тражи да се прошири на нова градова широм САД, и побољша на своју основну технологију, изградња нове функције као што је седети са пријатељима да охрабри људе да изађу да виде живе забаве - упркос од уске економије.


Няма коментари:

Публикуване на коментар