сряда, 10 август 2011 г.

Потрага за савршеним емулатор СНЕС

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/SkpvTwE2LzM/A-Quest-For-the-Perfect-SNES-Emulator:
Анонимни читалац шаље ову извод из оппосабле блога Тхумбс: "Није потребно много сирове снаге да игра Нинтендо СНЕС или игре на модерним рачунарима, емулаторе могао да уради у 1990-их са само 25МХз процесорске снаге, али угледају њих. старе конзоле тачно - добро, то је још један изазов у ​​потпуности; тачно емулаторе морати до 3ГХз моћи да верно дочара старења технологије ... Као пример, упоредите предење трифорце анимације од отварања до Легенд оф Зелда на ЗСНЕС и бснес. Емулаторс На бившој, трифорцес ће завршити своје ротације далеко прерано, као резултат процесор ради и више од 40 одсто брже него стварни СНЕС То су мале детаље, али. ако имате око за тачност, они могу бити јако узбудљив. ... основни захтеви су емулатора. износ пута у секунди један процесор мора да синхронизујете са неким другим. Емулатор је себи серијски процес. Покушај да се ослони на вишејезгарним данашњих процесора доводи до све врсте тајминг проблема. Предузети аналогију на покретној траци: једна особа истоварује кутије, неко друго лице да их скенира, други их отвара, други почиње стављајући заједно ставку, итд Синхронизација је еквивалент одуговлачења се и клиринг цео покретној траци, а затим поцетка на нови производ. То је невероватно ударац пропусне У потпуности негира предности пипелининг и ван извршења налога више морате да синхронизујете, брже ваша линија скупштина мора да се креће да би горе... "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар