сряда, 10 август 2011 г.

Гроупон изгубила више од $ 100 милиона прошле кварталу запошљавање Трошкови Скочи

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/4L4dtKKr3qg/:
grouponlogo

Дневни бави Југгернаут Гроупон успео да значајно смањи трошкове маркетинга последњем кварталу, али је нето губитак у другом кварталу ове године је више него удвостручен у односу на прошлу годину јер је запослио више од 1.000 нових радника, према ДИК подношења објављена јутрос. Компанија је и даље расте као гангбустерс али губи новац као луд у том процесу.

Ажуриране финансијске детаље показују да Гроупон повећао приход од $ 3,3 милиона у К2 2009 до $ 878 милиона у другом кварталу 2011, док је нето приход је замахнуо од $ 21.000 за други квартал 2009 до невероватних нето губитак од $ 102.7 милиона за други квартал 2011.

Пријавио нето губитак је у складу са првом кварталу 2011, али више него дупло $ 36.8 милиона губитак од К2 2010. Гроупон запослио више од 1.000 запослених у периоду - растући своју продајну силу на више од 4.800 људи - што је изазвало озбиљну налетети на "опште и административне трошкове.

Све у свему, Гроупон је порастао са 37 запослених од јуна 2009 до 9,625 запослених у јуну 2011.

Гроупон служи 175 Северне Америке тржишта и 45 земаља на дан 30. јуна 2011. Компанија чини 115.7 милиона претплатника на крају другог квартала 2011 и каже да преко 23 милиона клијената су купили Гроупонс до краја К2 2011.

Трошкова маркетинга пао на нешто више од 170 милиона долара за К2 2011, а Гроупон потрошио $ 208 милиона на маркетинг током К2 2011. Компанија уклонио своје контроверзне приход Обрачун бруто прихода.

Ми и даље идемо у односу на остале измењени подношење - очекују више исправке.

Пре два месеца, Гроупон поднео С-1 до ИПО, у потрази за подизање најмање 750 милиона долара .



Компанија:
Гроупон
Лансирање Датум:
11/11/2008
Финансирање:
$ 1.14Б

Гроупон има свакодневно договор о најбољем ствари да уради, видите, једе, и купити у више од 565 градова широм света. Обећавајући предузећа минимални ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар