Многи су се питали како Гоогле +1 ће ефекат СЕО и резултата претраге. Као што можда знате, Гоогле покренуо +1 као "као" или "ретвеет" дугме и начин за дељење Гоогле резултати претраге која вам се допада са пријатељима и шири интернет. СЕО друштво за управљање Диригент каже да +1 има значајан утицај на резултатима претраге. И због тога, покретање је сада вуче те метрике у Сеарцхлигхт, а ради аналитику на њих да дају брендова разумевања када Гоогле користи ове друштвене сигнале да рангирају сајтове.
У истраживању Диригент је у последњих неколико месеци, првих пет компанија појављују у Органиц Сеарцх Гоогле има 3 пута више Гоогле + с на својим страницама, и 2 пута више него што Фацебоок-Воли компанија ранг 6-10. Покретања такође извештава да 9 од 10 пута, на врху ранг резултата претраге има више Гоогле-а и Фацебоок +1 воли него онда резултате рангирања 6 и шире.
Диригент каже да се у секунди "Фацебоок Лике", "Гоогле +1' или 'ЛинкедИн Дели", рефлектор купци су у могућности да испитају и извештај о социјалних сигнала за своје домене, такмичари и да видимо ко обавља брендови су за било који одређени кључну реч или фразу.
Сет Бесмертник, генерални директор Диригент, нам говори да може да буде изазов за компаније и брендови да прати колико +1 с или воли да сваки УРЛ прима. Рефлектор организује информације кроз десетине хиљада УРЛ и да ће им рећи које кључне речи помажу Гоогле +1 и које кључне речи нису.
То је још увек рано дана за ове показатеље, с обзиром на Гоогле-ов друштвени производи су тек био пуштен, али с обзиром моћ Фацебоок слично, ЛинкедИн акција и Гоогле +1 а вероватно ће бити важан фактор у СЕО управљања и анализе.
Диригент је неприкосновени лидер у СЕО технологије, оснаживање предузећа маркетиншки да управљају и унапреде своје СЕО напоре и испоручи доказива повраћај улагања. Компанија је креирала први и највећи ...
Няма коментари:
Публикуване на коментар