петък, 18 февруари 2011 г.

Ференцварош, ДП у "прелиминарне" Испитивање Јабука претплата

Занимљиве вести о УРЛ:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/4jDwzYyQ1eE/ftc-doj-in-preliminary-investigation-of-apple-subscriptions.ars:

УС Јустице Департмент и Савезна трговинска комисија почеле су загледани у нови Аппле-ИОС претплата , према изворима који говоре да се Уалл Стреет Јоурнал . Истрага се каже да је у раној фази и не могу нигде ићи. Европски регулатори су такође кажу да су вођење оку ситуацију.

Ни ОП ни Ференцварош би званично потврдити истрагу, али људи упознати са ствар је рекао да Аппле-ов претплата правила имали најмање слетео на радара двије регулаторне агенције. Европска комисија није плешу око теме мада-портпарол потврдио да је Комисија "пажљиво прати ситуацију."

Аппле представио само у апликацији за подешавање претплату пре три дана, након лансирања Дневни раније овог месеца . Систем је доступан свим објављивачима садржаја заснованих апликација, али свако ко продаје претплату ван Аппле-ов систем такође мора да га прода за исту цену или мање унутар Аппле-ов систем, ако желе да остану на Апп Сторе. Поред тога, они више не могу да обезбеде везу да изван продавница из апликације, и кад се користе Аппле-ов систем за продају претплате, Аппле је добио да се смањење 30 одсто.

Почетна реакција од креатора садржаја заснованих апликација је била мешовита-неки су наводно "олакшање" које термини нису још горе, док су други изјавили да су почели да гледају у своје законске могућности. Ласт.фм суоснивач Ричард Џоунс недавно приступиле Рапсодија у изразио незадовољство системом, изјављујући да је "Аппле-само Ф *** Ед преко онлајн музика подморнице за иПхоне."

То свакако изгледа као да они који Торбарити стримовање музике и видео апликације узимају нова правила теже него оне у новина и часописа индустрије. Традиционалних медија је очигледно "користи за плаћање много више од 30 одсто за купце аквизиције", изјавио је аналитичар Мајкл Гартенберг Арс раније ове недеље.

Заиста, вероватно је музички и видео компаније ће бити гура Ференцварош и ДП да настави истрагу, али они ће морати да покаже да је Аппле има доминантан положај на тржишту пре него што озбиљно антимонополских истрага може да почне. Постоје, на крају крајева, друге опције Гоогле-само избацио сопствени систем за подешавање периодични Претплате назива једном пролазу , а компанија очигледно планира да преузме много мањи рез на промет од јабука ради.

Прочитајте коментаре на овај пост


Няма коментари:

Публикуване на коментар