петък, 18 февруари 2011 г.

Питајте Енгадгет: Шта је најтањи и најлакши, слеекест 17-инчни лаптоп?

Занимљиве вести о УРЛ:http://www.engadget.com/2011/02/18/ask-engadget-whats-the-thinnest-lightest-sleekest-17-inch-la/:
Знамо да имате питања, а ако сте довољно храбри да питам свету за одговоре, ево одвод за то. Ове недеље Поставите Енгадгет питање долази до нас из Шимон, који је јасно чезне за најбоље од оба света. Ако сте у потрази за послати упит на своје, кап нам линију на питајте [у] Енгадгет давт] цом [.
"Ја сам у потрази да заменим 17-инчни МацБоок Про. Ја сам у потрази за 17-инчни ултрапортабл лаптоп рачунар, или као блиски као што сам могу доћи до има један." Кеи Лигхт, танке, добра батерија, екран високе резолуције, без Бурн круг, без бучних вентилатора и не прекида банке Хвала! ".
Изгледа као да је Мац / ПЦ није проблем, тако да смо под претпоставком да си све на столу. С обзиром да је он одлази 17-инчни МБП, шта друго тамо могу да упореде с обзиром на потребе? Било који сугестија из 17-инчни лаптоп власници тамо? Хајде, одговорите на гостовању у коментарима испод - имаш времена (и екран некретнина) на претек.

Питајте Енгадгет: Шта је најтањи и најлакши, слеекест 17-инчни лаптоп? првобитно појавио на Енгадгет дана Пет, 18 Мар 2011 02:07:00 ЕДТ. Молимо погледајте наше услове за коришћење фидове .

Пермалинк | | Емаил тхис | Цомментс

Няма коментари:

Публикуване на коментар