Ponca град пише "The WSJ съобщава, че до неотдавна, търговци на дребно би могло да се предположи, че ако те просто привлича купувачите в магазините с примамливи промоции, клиентите могат да бъдат принудени да купят по-печеливши неща. Но сега, маркетолозите трябва да се бори с купувачи, които могат да използват смартфоните си вътре магазини, за да провери дали промоции са наистина толкова специални. "предимство на търговец на дребно е ерозира", казва анализаторът Грег Жирар и добави, че около 45% от клиентите смартфони са ги използвали за извършване на правен анализ на цените един магазин. " Четирите стени на магазина са станали порьозни. " Въпреки, че се съхранява ръководители публично добре дошли на цена-прозрачен свят, търговски експерти не очакват всички вериги, да се съобразяват суровата решение на мобилни сравнения на цените, а някои ще трябва да намерят нови начини за оцеляване. "Само няколко търговци на дребно може да играе най-ниска цена играта ", казва Ноам Paransky." Това ще ускори падането на търговците на дребно, които нямат нито конкурентни цени или опит стоя магазина. "
Прочетете повече на тази история в Slashdot.
Няма коментари:
Публикуване на коментар