петък, 3 декември 2010 г.

CALM закон, одобрен от Конгреса, трябва да направи телевизионни реклами малко по-малко неприятна

Интересни новини разглежда в http://www.engadget.com/2010/12/03/calm-act-approved-by-congress-should-make-tv-commercials-slight/:
В момента съм казвал, че ще предприемат акт на Конгреса на САЩ да намали обема на телевизуално реклами и шокиращо достатъчно, това е точно това, което имаме сега. Камарата на представителите е дал клюмам си за одобрение в Търговския Реклама силата на звука за смекчаване (спокойствие) акт, който, след като вече одобри Сената, в момента е на път да бюрото на президента Обама за окончателно утвърждаване. След подписването влизане в сила на новото законодателство ще изисква всички рекламодатели променят обема си така, че е не по-висока от тази на програмата, която гледате, както и че ще бъде на FCC е длъжна да гарантира, че всички те се придържат към новите правило. Една година е снизходителност ще бъде разрешено за всички онези, които се борят с измислят как да го намалили от 11, но след това ние всички трябва да могат да гледат на умиращия носител, телевизия на живо, без да dreading на рекламни паузи.

CALM закон, одобрен от Конгреса, трябва да направи телевизионни реклами малко по-малко неприятна първоначално се появи на Engadget на Чет, 3-ти декември, 2010 год. 04:06:00 EDT. Моля, вижте нашите условия за ползване на емисии .

Permalink Ars Technica | източник Wall Street Journal | Изпрати | Коментари

Няма коментари:

Публикуване на коментар