eldavojohn пише "Преди около година, законодателство беше представен за контрол на обема на телевизионни реклами. Той премина в Сената през септември и вече е приет в къща, както добре. Този проблем датира от 1960-те години, но след като президентът знаци сметката, радиото, телевизията ще бъде предмет на разпоредби на усъвършенствания телевизионни системи комисията по това какво е "твърде силен." От последните 25 тримесечни отчети от Федералната комисия по комуникациите, това е номер едно по жалбите на потребителите в 21 от тях. Рамките на една година, вие трябва да започнете да забележите разлика, с реклами вече не се принуждават да намалите силата на звука телевизия по време на почивките в си редовно планиране. "
Прочетете повече на тази история в Slashdot.
Няма коментари:
Публикуване на коментар