неделя, 9 октомври 2011 г.

(Оснивач прича) Бирцхбок: помагање људима "Пронађи нису знали су хтели"

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/02R4R5teZWM/:
BB Sequence 4 Key Ch#5C7192.mov

У делу ИИ Крис Диксон је интеривев са Бирцхбок оснивача Хаилеи Барна и Катиа Беауцхамп, Диксон пита да ли се уклапа у оно што Бирцхбок би се могло сматрати тренд претплате трговине.

Беауцхамп верује да ураде, док Барна истиче да "постоји много различитих укуса" од претплате. Поредећи себе Диаперс.цом, Барна каже Диаперс.цом решава "комфор" и "попуњавања", док Бирцхбок нуди начин да људи разговарају о три друге компаније заузимају сличан простор попут "да пронађу оно што нису знали су хтели." као СхоеДаззле и БеацхМинт .

Препознајући пословне њихове компаније модел дела, и може да се прошири на продају артикала ван лепоте залиха, Беауцхамп каже Диксон су изабрали име Бирцхбок у циљу да понуди својим корисницима флексибилност. На пример, Барна каже "ми већ тестирали не-козметичких производа", као што су "чај или чоколада или стационарно."

Настављајући разговора у видео испод, Диксон пита о изазовима расте брзо. Беауцхамп каже један од изазова био је ", чекали смо мало предуго да запосли и то је исто као овај зачарани круг немате времена да запосли, јер сте стварно бусиинг чине све, али наравно ако сте унајмили бисте имали више времена. "

Разматрања, онда се претвара у разговор уписа постане нова свакодневно бави пословни модел, и питања која иду га (преплављена са конкурентима на пример). Беауцхамп одговара ово на уму, али осећа у делу, Бирцхбок је посебна "глас" и "личности" понуди дефенсибилити.

Проверите да ли сте и спотови за додатни увид, заједно са И део овог интервјуа . Прошлости епизоде ​​Оснивач приче са гостима су Бен Лерер Кевин Рајан и Лаурен Лето се овде .

Няма коментари:

Публикуване на коментар