четвъртък, 1 септември 2011 г.

Одрастања геек: Ричард Лавлер

Занимљиве вести УРЛ:http://www.engadget.com/2011/08/31/growing-up-geek-richard-lawler/:
Ова слика је узета у 1985 и упркос времену које је прошло, осећао сам узбуђење тада је тврдио да Атари џојстик враћа сваки пут када прикључите, подигне или се пријавите на нађу нешто ново. Као и многи други залуђеници ере, свет видео игара налази у значења Боотлеггед игара које се налазе на Вербатим-5.25-инчни дискете су рано обуку у вредности од знајући мој пут око рачунара. Почетну жељу да игра Последња Старфигхтер / Соларис без потребе било ко да га подесите за мене би неколико година касније довести до дуге седнице уређивања палицу. И ини. Фајлове да чује звучне ефекте у Волфенстеин 3Д и после тога, лако постављање и рад фиксирање рачунара. Ипак, као велики и коришћење технологија, то је ништа без духа дискусије међу истомишљеника и после школском дворишту расправе 8 -, 16 - и 32-битне конзоле ратова завршио (на срећу, Сега је ван хардвера игре сада или ја би морао да се изузеће из било ког вести или коментара) сам кренуо на форуму да сам чуо.

Наставити читање одрастање лол: Ричард Лавлер

Одрастања геек: Ричард Лавлер је првобитно појавио на Енгадгет он Туе, 31 Сеп 2011 17:53:00 ЕДТ. Погледајте наше услове за коришћење фидове .

Пермалинк | | Емаил ову | Коментари

Няма коментари:

Публикуване на коментар