събота, 9 юли 2011 г.

Питајте Сласхдот: Живети без интернета ат-хоме приступа?

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Goq8wRIVNj8/Ask-Slashdot-Living-Without-Internet-At-Home-Access:
Анонимни читалац пише: "Ја сам одлучио да интернет више није позитиван утицај на мој живот, и ја сам заинтересован за укидање моја служба у интересу не одрицањем свим дигиталним погодности, планирам да подесите мали интранет, хостинга. неколико ресурса који мислим да бих волео да има приступ на редовној основи (нпр. текст депонија Википедије). ја ћу и даље имати приступ Интернету у мојој канцеларији, као и једноставан приступ јавним Ви-Фи . у библиотекама и кафића Моја питања су, дакле:? Да ли неко има било живо искуство без интернета Шта главних сметњи сте наићи Шта ресурси треба да ставим на мој интранету Да ли постоји нешто сам са погледом "?

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар