събота, 9 юли 2011 г.

Питајте Сласхдот: како да сигурно истестерисати Матичне плоче?

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/9pPbDMs9IQ8/Ask-Slashdot-How-To-Safely-Saw-Up-Motherboards:
Џејмс-НУО пише "Волим да радим уметности и заната сам штеди до матичне плоче за време, као нови медиј и сам почео да радим на томе Синоћ сам носио исту опрему да носим док слика -.. Фино честица респиратор и заштитне наочаре. Ја само смањити неке шаблоне из неких матичних плоча и када сам урадио сам користио Схоп-ВАЦ да очисти себе и радни простор до пре уклањања моја маска. Чак и после 5 + минута, у добро проветреном простору (не, као и требало је да се по свему судећи био) мој први дах је игле и игле гледам у сузбијање и издувни решења - Ала бебин први гвожђа плућа, али озбиљно, да ли сам луд Да ли ови материјали сувише отрован за рад са ".?

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар