събота, 9 юли 2011 г.

Решавање проблема у Сцобле Социал Нетворкс

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/yaoM7kuoWKk/:

Напомена уредника: Гост писац Роцки Агравал блогови на редизајну и Туеетс @ ракесхлобстер .

На крају сам блокиран Роберта Сцобле у Гоогле +. Ја сам апсолутно ништа против Сцобле. Сам сасвим му се дивим, стварно. Он је велика средства за покретање сцену а он ради проклето тешко. Сам га срео неколико пута и сигуран сам да ћемо се поново срести. Али он је био само све да буде превише.

Мој Гоогле + хране је доминирала њега. Покушао сам да се полу-корак и само уклањање Сцобле из мог кругова. Али онда је постао Гоогле вечити # 1 предлог за нови пријатељ.

Видео сам Сцобле ефекат на неком другом месту. Када Сцобле придружио Куора уназад време, његов улазак изазвао изненадни преокрет у Куора понашању . Његове легије следбеника њим на Куора и упвотед његове одговоре на штету других. (Често, изгледало је, чак и без читања одговор.) Куора редовне знак одмазде довнвотинг његови одговори, чак и када су добре одговоре.

Ово је у току проблем са новим друштвеним мрежама. Силицијумској долини личности доминирају разговор. Близак пријатељ је на Гоогле + топ 100 листи, ја не могу да коментар на неку од његових постова, без вођења мој индикатор обавештење осветљен данима у времену као његов велики број следбеника непрекидно реагује на поруке.

Иако ово може да створи велико искуство за популарне особе у Силицијумској долини, па чак и за читаоце у Силицијумској долини, то није начин да се изгради масовно тржиште социјалних мрежа.

Иако сам као пуно садржаја Ја тренутно видим на Гоогле-у + има ограничене жалбу. Она такође има опасан одзрачење ефекат као нових учесника или поглед на разговоре и имитирају њих, или одлучити да то није њихов сцени. То је као вирења у странку и схватајући да људи који су унутра ништа као и ви.

Видео сам то десити сваки пут изнова са хипед својства као што су Дигг, Делициоус, ФриендФеед, Талас, зујање и сада Гоогле +.

Нисам био на Фацебоок-у врло, врло раним данима. Али ја би био спреман да се кладе разговор није била првенствено о технолошких компанија и животе технологије руководилаца. Било је вероватно око вруће људи у кампусу, Кембриџ баровима и ресторанима, страшна професори, јебани време, успех посаде тима и који повезан са ким.

Један од мојих раних искустава са оним дисковима онлине социјална понашање је било када сам радио у АОЛ-у. Део нашег тима је отишао у Даблин да се састане са нашим Дев Теам. Једне ноћи смо се и мој шеф бректао Гинисов. Узео сам видео да су и послали га није АОЛ Унцут Видео сајта. Ја Имед везу са пријатељем. Року од једног сата, готово сваки наш тим на целом свету је видели.

Тај тип садржаја је срање тона занимљивије за већину људи (ми у пакету) него дискусија о томе да ли Гоогле + би требало да поново показати порука сваки пут када неко коментаре или да ли ћете кликнути +1 дугме на Веб локацији има ефекат на Гоогле-у +.

Парадоксално, у којој мери ограничења Твиттер колена разговора помогао њен раст. Јер стварни разговор је тешко користећи Твиттер (вс само Твеетинг своју сопствену причу) не постоји очекивање да ће људи ангажовати са вама у њој. Јер Туеетс нестати као фирехосе наставља да избијају, то је лакше да их игноришу. Знам-И'ве доне ит.

Ово апелује на много људи који су популаризовао Туиттер:-листи познатих личности, медији, политичари и мегабрандс. Њихов примарни циљ на Твиттер-у је да се односи своју верзију догађаја. Не ради се о разговору са својом публиком. ЦНН-а не жели да разговара са вама. Они желе да разговарају на И

Няма коментари:

Публикуване на коментар