събота, 9 юли 2011 г.

Твиттер Ендгаме: ИПО, шах, или рулет?

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/fCb0DLlpyg0/:

Уредници Напомена: Гост сарадник Семил Шах је предузетник заинтересован за дигиталне медије, потрошача Интернета и друштвених мрежа. Он је базиран у Пало Алту и можете га пратити на Туиттер @ семилсхах .

Извештаји се врти да је Твиттер у преговорима да се подигне 400 милиона долара, вредновања компанија близу $ 8 милијарди. Изгледа као да је тек јуче да је Твиттер подигао 200 милиона долара од Клеинер Перкинс . У време улагања Клеинер, неки стручњаци се закикота под њиховим дах, тврдећи стари вентуре фирма плаћа се на цену, како би се тврдити мало капитала у друштвеним мрежама, који су били сматра да су пропустили.

Упркос томе смех, може бити Џон Доерр , својим партнерима, други Твиттер инвеститора , и њихови запослени који имају у последње смеје. Поред успеха својих ниша средстава, Доерр тачно знао опкладу он је правио када је ловио доле овај посао у децембру прошле године. У куповину комад Твиттера, могло би се повезати тачкице за могућност да Доерр, са својим дубоким знањем Гоогле- , зна нешто о Твиттер завршницу који је добио његово улагање сокова тече. Било је безброј блогу покушава да покаже да Гоогле купи Твиттер. У исто време, други технологије гиганата леве виси без да било социјалних података виде Твиттер као атрактивна мета аквизиција такође, дајући им велику мрежу и помаже обилазити око света многе зидом-врт сајтова испуњен са друштвеним, кориснички генерисаног садржаја. Могу да компаније највећих акционара помогне у стварању конкурс за Твиттер посао у веома малом тржишту?

Прозивке Твиттер-а инвеститорима је импресиван, препун имена плаве фирми чип подухват и познате личности интернет потрошача, од којих су многи изградили своју репутацију у великој мери кроз овај улагања и то с правом. Са око 400 запослених, од којих половина су фокусирани на инжењеринг и производа, Твиттер није неопходно готово пола милијарде долара додатног финансирања да наставим. До данас, она је била у стању да књигу неки приход заснован углавном на промовише јединици цвркут оглас.

Међутим, такође је стицање компаније да помажу у отклањању слијепим тачкама у технологију и производ који нуди, до сада троши више од $ 50 милиона за куповину као што су Флутхер , ТвеетДецк , и недавно, БацкТипе . Могло би се направити случај да као компанија наставља да се производ врати на колосек који мешавину домаћинства као и нове аквизиције смисла да се производ тачке стабилности. Чини се да је оно што се дешава нарочито под вођством производ Ц0-оснивача Џек Дорси , који су се вратили, али и даље је генерални директор трга , и бивши Гоогле АдСенсе гуруа Сатиа Пател

Няма коментари:

Публикуване на коментар