понеделник, 9 май 2011 г.

Дакле, ја сам назад на Туиттер. Зависност пакао ствар

Занимљиве вести о УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/ap8zbdW58QU/:

Назад у августу прошле године, са малом количином од помпе медија, ја сам напустио Туиттер и сваке друге друштвене мреже.

У то време сам био у сред израде коначне измене надоградњу , као и писање три колоне недељно. За некога ко зарађује пишући о себи, сам објаснио, Твиттер је велики одвраћање од плаћеног посла. Такође је, као што сам открио , а истраживање књигу, фатално за добру евиденцију: Стварање низ искључења, контекст-бесплатне исправке, а не врста наративног доследни можете наћи на блогу.

За оне који је предложио сам једноставно смањити на мој Туиттер употребе, пре него одвикавање хладно Турској, ја сам указао на моје борбе са пијаћом. Благо-патетичан је истина, ја сам проклет са заразна личност, све-или-ништа-начин размишљања који је, да парафразирам Хомера Симпсона, узрок и решење свих мојих проблема.

И тако сам отказ Туиттер.

Брзо унапред осам месеци и, са мојом књигом спреман за пуштање на слободу ....

(Плуг-курва: Велика Британија / евро Боок је на располагању са Амазон сада , евро Киндле издање ће пратити ове недеље - УС читаоци могу наручити Папербацк са слободним глобалним доставе овде )

... И месец-дуго путовање у Лас Вегас на помолу, ја сам био позван да напише дневни дневник за Хуффингтон Пост. И, као и сви аутори ХуффПост, ја сам се очекивало да обезбеди радна Туиттер налог тако да читаоци могли да ме пошаљу своје повратне информације, или злостављања, или шта год да је то ХуффПост читаоци користе Твиттер да пошаљете.

Знао сам шта ће се десити, наравно. Редослед ми је да се врати за месец дана Туиттер је као поручивање мене да се вратим за пиће за сат времена. Наравно друго, месец дана касније, мој пут Вегас је преко, али мој Туиттер Зависност се враћа са осветом: скоро 1000 туеетс у последњих месец дана.

Као што је био случај у мом пиће дана, ја сам окружен омогућује реформу. Мој публициста, Џес је курац од среће о додатним промотивним канал мој повратак у Туиттер пружа (неколико добро временски ограничен туеетс одбија књиге у првих 50 путописе књиге на Амазон УК , шта год то значило). У међувремену, моји пријатељи поздравио мој повратак у кукај о возовима , Црисс Ангел и шта год друго полу-формирани мисао флитс кроз мој мозак, и сигуран сам чак и моји непријатељи ће се одржати због додатних неколико десетина ствари дан мржње о мени.

Брзина којом Мој Туиттер Зависност вратио се још више изузетан због чињенице да је - као што сам написао раније - ја стварно не пропустите. Опет, постоје паралеле са мојим другим великим зависности: људи често ме питају да ли сам још увек жуде за алкохолом, али истина је да већину времена не. Када сам је пио, нисам могао да замислим добија кроз стресног дана - или стреса слободан дан, или било која друга врста дан - без могућности пива. У року од недељу или две за престанак пушења, међутим, нисам могао да разумем шта је све било фрка о томе. Ја УА

Няма коментари:

Публикуване на коментар