Бит-Тецх је недавно разговарао са Ричардом Худди, широм света односи програмер менаџер ГПУ поделе АМД, о недостатку великих диспаритета између графичких ПЦ игра и конзола графика игре, упркос хардвер јаз. Цитирање: "'Ми често имају најмање десет пута више коњских снага и Ксбок 360 или ПС3 у хигх-енд графичке картице, али веома је јасно да игре не изгледају десет пута као добар у значајној мери. То је зато што, један или други начин, за добре разлоге и лоше -. углавном добри, ДирецтКс је добијање на путу " Худди каже да је један од најчешћих захтева које добија од игара је: ". Направите АПИ оду ' "Ја свакако чути да је ово у мојим разговорима са играма програмера," каже он, "и мислим да је заиста била примарна привлачност Ларрабее за програмере - не хардвер, која је била топла и спор и неупечатљив, али софтвер - у стању да имају потпуну контролу над машине, што је оно што најбоље игре програмери желе дајући вам приступ на хардвер на веома ниском нивоу, дајете игре програмерима прилику да иновирају и да ће да изврше притисак на Мицрософт -. без сумње све '. "
Прочитајте више ове приче на Сласхдот.
Няма коментари:
Публикуване на коментар