събота, 19 март 2011 г.

Питајте Енгадгет: најбоља алтернатива ПЦ рачунара у 13-инчни МацБоок Аир

Занимљиве вести о УРЛ:http://www.engadget.com/2011/03/18/ask-engadget-best-pc-alternative-to-13-inch-macbook-air/:
Знамо да имате питања, а ако сте довољно храбри да питам свету за одговоре, ево одвод за то. Ове недеље Поставите Енгадгет питање долази до нас из Шеик Абдулах Аднана, који изгледа да је потребно МацБоок Аир не праве од стране Аппле (или КИРФ колегом). Ако сте у потрази за послати упит на своје, кап нам линију на питајте [у] Енгадгет давт] цом [.
"Ја тренутно поседују МацБоок Аир, али нисам велики фан Мац ОС 13. Ја сам планирао да транзицију назад - оперативни систем Виндовс. Коју можете препоручити ми да 14-инчни Виндовс ПЦ-то је лагана као Мацбоок ваздуха и пружа исту количину батерије Хвала! "
Ми само треба да верују да је ово колега није у овом чамцу сам, и док очигледан одговор је да само инсталирате свежу копију оперативног система Виндовс 7 на МБА кроз Паралеле или Боот Цамп, сасвим је могуће да он покушава да уздрма цео Аппле дизајна. Дакле, изван Кс-Слим серије МСИ, да ли постоји нешто на Винтел страни баш као најтањи преносиви рачунар Аппле икада?

Питајте Енгадгет: најбоља алтернатива ПЦ рачунара у 13-инчни МацБоок Аир првобитно појавио на Енгадгет дана Пет, 18 Апр 2011 23:38:00 ЕДТ. Молимо погледајте наше услове за коришћење фидове .

Пермалинк | | Емаил тхис | Цомментс

Няма коментари:

Публикуване на коментар