Као Несносан игра негативца видео да једноставно неће нестати, Мицрософт-ов ДирецтКс је ослонац маинстреам ПЦ игре скоро од оснивања. Њено постојање није без тензија, међутим, са значајним графика Гуру Џон Цармацк на ид Софтваре је игнорисање у корист ОпенГЛ - све до прошле недеље када је коначно признао да је прерасла своје Дирецт3Д крос-платформску алтернативу и сада је боље АПИ-ја за ПЦ игру развој. То је све добро и добро, али је доста игре Девс, каже Ричард Худди, шеф Девелопер односа АМД тим, не желимо никакав АПИ-ја на све. Худди истиче тужно очигледне чињенице да савремене графичке картице прилично Стомп било конзола хардверски у прљавштине у правој борби, а ипак не успевају да покаже у пуној мери своје супериорности у стварне игре визуелним ефектима. Он би радије да види програмерима даје директне ниском нивоу приступа хардверу, тако да могу да максимизирају своје таленте и заиста гурнути ствари напред. Наравно, лепота ДирецтКс је да је стандард да сваки Уиндоус игре дизајнер код, што доводи до предвидљив и шире компатибилан (ако не и нужно спектакуларне) резултате. За више информација о томе како је будућност обликовање горе, ударио линкове испод.
Гаме Девелоперс жели ДирецтКс да "оде", каже човек Интел првобитно појавио на Енгадгет дана Пон, 21 Апр 2011 04:59:00 ЕДТ. Молимо погледајте наше услове за коришћење фидове .
Пермалинк | | Емаил тхис | Цомментс
Няма коментари:
Публикуване на коментар