понеделник, 14 февруари 2011 г.

Режисьорът казва Motorola Супер Боул "АД носи Някои от важните прилики с краткия си филм

Интересни новини разглежда в http://www.engadget.com/2011/02/14/filmmaker-says-motorolas-super-bowl-ad-bears-some-striking-simi/:
Той няма дотам, че да кажем, че Motorola (или нейната рекламна агенция) очевидно swiped си идея, но LA-базирани режисьор Майк Sarrow смята, че компанията наскоро Супербоул рекламата носи твърде много прилики с един от своите късометражни филми просто да пропускам без коментар. Този филм, "Не изключвайте", е заснет през 2009 г. (и покупки около продължение на няколко години преди), и включва един свят, изпълнен с "търтеите" носят бели микрокапсули, които не знаят за реалния свят около себе си и са неспособни на човека взаимодействие. Сега, това само по себе си очевидно не е най-оригиналните идеи, но Sarrow отбелязва, че има няколко "смущаващи" прилики, освен общата концепция между рекламата и си късометражен филм, особено когато става дума за края (което ние не се развалят за вас от тук). Противно на това, което може би си мислите обаче, Спароу не търси обезщетение от Motorola (или дори едно признание), той просто иска хората да видят филма си и да започнат свой собствен ум. Съдия за себе си след почивката.

Продължавам четене Режисьорът казва Motorola Супер Боул "АД носи Някои от важните прилики с краткия си филм

Режисьорът казва Motorola Супер Боул "АД носи Някои от важните прилики с краткия си филм първоначално се появи на Engadget на Пон, 14-ти Февруари 2011 13:54:00 EDT. Моля, вижте нашите условия за ползване на емисии .

Permalink TUAW | източник CNET | Изпрати | Коментари

Няма коментари:

Публикуване на коментар