понеделник, 14 февруари 2011 г.

HP е "Всеки На" рекламата отива на наградите "Грами", причинява свиване цялата страна

Интересни новини разглежда в http://www.engadget.com/2011/02/13/hps-everybody-on-ad-goes-to-the-grammys-causes-nationwide-cr/:

HP ни каза да гледам за специална нова кампания по време на наградите "Грами", така че внимавайте сме направили - само за да разберете това търговски и понякога на сцената сводничество на HP тъчпада. Последното е стандартна бизнес практика, за да се уверите, но бившият? Е, думи (почти) ни избяга. Наистина трябва да го гледате на себе си, но представете си само едно клане на класически Лу Рийд (макар и много, много прекалява с) "Walk On The Wild Side", където приказките за употреба на допинг и кръстосано превръзка са заменени с приказки за ... Tweeting. И Изкопни работи. И други неща наистина банален. В операторско майсторство и общото послание на търговските всъщност е място, но всичко това стане смачкани под тежестта на това лошо музикално решение. HP играе същата видео по време на събитието в сряда, но малко се знае, че ще бъде начало на търговията атака на компанията.

Ние сме искрено изненадан от това колко изключване (не игра на думи, предназначени), тази реклама. Може би си мислите, след като всички лоши натиснете Palm имам на своя предишен голяма рекламна кампания (и дори след като някои не чак толкова нежна съвет ) на хората, отговорни да се замисли за нещо тази потенциално поляризиращи. Няма да лъжа - ние сме разочаровани. И двете от HP / Palm, и Рийд Лу. Всички от вас, момчета ... обратно на чертожната дъска.

Погледни от хубавата страна, все пак - най-малко имаш около шест месеца, за да измие това от мозъците на хората.

HP е "Всеки На" рекламата отива на наградите "Грами", причинява свиване страна първоначално се появи на Engadget на Чет, 13-ти Февруари, 2011 г. 21:03:00 EDT. Моля, вижте нашите условия за ползване на емисии .

Permalink | | Email този | Коментари

Няма коментари:

Публикуване на коментар