четвъртък, 23 декември 2010 г.

Проучване Indie Игра цени

Интересни новини разглежда в http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/7FrA72gj88Y/story01.htm:
Като втори Humble Indie пакет процъфтява, като вземат в повече от 1,5 милиона щатски долара в заплащането-какво-ти-искам продажби, противопоставени палци блог е взела погледнете инди игра ценообразуване като цяло, се опитват да определят как ниски цени и често продажбите засяга популярността им в океан от $ 60 блокбъстъри. Като цитира: "... в краткосрочен план тези продажби са хубаво нещо Те носят в повече продажби, повече приходи, както и разширяване на достъпа на игри, които често имат много малко маркетингова подкрепа зад гърба си, ако има такова За тези игри, се.. на първа страница на пара е огромен тласък, което го поставя пред огромна аудитория от геймъри. Но какви са дългосрочните ефекти? Ако повечето играчи се купуват тези игри на по-сериозно намаление на цената, как, които влияят на възприятието на инди игри като цяло? Това не е лесно да се отговори, особено като се има предвид колко относително нова тези продажби са, което прави трудно да се изчислят с дългосрочни последици. Но е ясно, те са нещо като нож с две остриета. експозицията е добре, но от ерозия на цените не е така. "Когато става дума за възприятието на голяма отстъпка получава хора, които играят играта, която [те] няма да играе по друг начин, и мисля, че има и положителни, и отрицателни последици" [2D Boy сътрудничество -основател Рон Кармил] каза Ars. "Отрицателните е, че ако аз съм готов да плати $ 5, но не $ 20, аз вероятно не искат да играят тази игра много, така че може би аз не съм толкова развълнуван за това, след като играят, и може би аз се понижат средната оценка на играта. "

Прочетете повече на тази история в Slashdot.




Няма коментари:

Публикуване на коментар