четвъртък, 16 декември 2010 г.

Ако Уикипедия Просто приемаме реклами вече?

Интересни новини разглежда в http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/jMx148S95MA/story01.htm:
Хю Пикънс пише "големи изображения на Джими Уелс в продължение на седмици доминиран всяка страница в Уикипедия, което Уелс може би единственият най-видими отделни на планетата. Сега Моли McHugh пише, че Wikipedia е отново писменото становище на потребител дарения с банери в горната на сайта си с бележки от посочения автори и тази седмица, Уелс ускориха shrillness на неговия лозунг като се добавят думите "Спешно", за да му обжалване. Уелс опит на същото искане за дарения през миналата година, и не са изпълнили целта на компанията до Ebay основател Pierre Omidyar дари $ 2 милиона и Google се намеси с още $ 2 милиона подарък на фондацията. Този път на фондацията е около $ 7 милиона кратко от 2010 за набиране на средства цел, и с Уикипедия анализатори казват на сайта ще бъде по-добре с търговията схемата като Алекс Konanykhin на WikiExperts обяснява, че даренията само, не търговия модел ограничава Уикипедия да разчитат изключително на свободни доброволци, губейки възможности за включване на квалифицирани специалисти, които събират за времето си, в допълнение към тридесет души, които вече във ведомостта Уикипедия. "Рекламата не е готино. Ти не си като страхотно, ако имате реклама. Но знаете ли какво още не е готино? Просията ", пише Джеф Otte." Не ми пука, ако има реклама на Уикипедия, стига да не е смешно агресивни. Така че, моля, сменете си чувствителен чаша с рекламата "N" пържола разклати или нещо такова, и започнете да печелите рекламодателите плащат за хората да имат неща за свободни и не се чувствам зле за него. Това е Internets начин. ""

Прочетете повече на тази история в Slashdot.




Няма коментари:

Публикуване на коментар