четвъртък, 30 декември 2010 г.

Израстването на онази: Влад Савов

Интересни новини разглежда в http://www.engadget.com/2010/12/30/growing-up-geek-vlad-savov/:
Добре дошли в Израстването на онази , с нова функция, когато можем да погледнем назад към нашата младеж и разказват за израстването да бъде спецове, че сме ние. Тази седмица ние имаме свой собствен редактор, Влад Савов .

Да, аз израснах в монохромните нацията на България. Като онази започва отида, аз се съмнявам някой да излезе с по-малко вероятно един от който е роден в село в югозападния ъгъл на страната известен повече за своите спортни и кулинарни износ, отколкото каквато и да е технически умения. Това не означава, че България е блато технологии, но това е нещо като място, където прекара повече време в четене за джаджи, отколкото в действителност ги използват. За щастие за мен, майка ми работи в местен клуб компютъра, когато ярки днешната младеж ще се съберат за използване Правец машини - фино изработени български Apple II KIRFs - и това е място, че неизбежно ще се оттеглите, след като старателно строга учебен ден. Това е друго нещо, за израстването в бившия комунистически блок: образование е интензивно и строго, въпреки че не трябва да позволим това да се обърна rebelliously яка на снимката по-горе глупак ти, аз бях лудо влюбена в образованието си (както всеки истински маниак на тема трябва да се). Някъде между това момче натискане бутони и падането флопи дискети за забавление и текущата Лондон циник изпомпване копие за Engadget по време на американската нощна смяна, животът ми се е случило.

Продължавам четене Израстването на онази: Влад Савов

Израстването на онази: Влад Савов първоначално се появи на Engadget на Чет, 30 Декември 2010 година 13:25:00 EDT. Моля, вижте нашите условия за ползване на емисии .

Permalink | | Email този | Коментари

Няма коментари:

Публикуване на коментар