понеделник, 12 септември 2011 г.

Да ли сте Изградња прави производ?

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/oiEae7uWp0k/:
Sun pod

Напомена уредника: Гост сарадник Ерик Рис је консултант и аутор Сува покретања , које ће покренути у пореметити ПФ у уторак. Пратите га @ ерицриес .

Недавно је сам тражио да проведем неко време са раној фази покретања који је револуционарни нови производ. Питао сам их да ли су мислили да су правили њихов производ боље. Као и код сваког другог покретања сам питао, они су рекли `да`.

Онда сам их питао: "Како знаш?" Њихов одговор је такође био прилично стандардне: они су објаснили да су они додавање нових могућности, побољшање квалитета, и генерално извршавање против производа план. Карактеристике су комбинација захтева од својих раних купаца и визију инспирисану нагађања од оснивача. Сваког месеца, њихов бруто бројеви-укупан број корисника, укупног прихода, а укупан коришћење покрету горе и са десне стране. Дакле, они су рекли, морају бити на правом путу.

Онда сам их питао ово питање: шта би се десило да се друштва ако цео производ развојног тима су месец дана ван и отишла на одмор? Продаја особље ће задржати пријављивања нове купце. Сајт ће наставити да се нове саобраћајне од уста до уста. Би били сигурни да они воулдн'т-као пословно-правити исто толико "напредак", јер тврде да се сада што?

У једном сценарију, они су прековремени рад, стављање у луда времена, а у другом, они би били на одмору. Ако су оба сценарија довести до истог резултата, како се производ развојног тима тврде да су напредовали? Да раде ефикасно функционише?

Већина производа тимови не знам да ли они чине њихов производ бољи или лошији, то је зато корисници осећају трунке страха сваки пут они треба да ажурирате или надоградњу. Упркос томе, оне исте компаније може бити да је изузетно брз раст, јер иако је производ погоршава, друге ствари иду право: мреже ефекти су шутирање у, компанија се похвалила у штампи, или су сурфовање на општу талас раста у својој бранши.

У једној од новооснованих сам основао, имали смо дужи временски период где смо били заиста фокусирани на стопу конверзије нових клијената клијенте који плаћају (било је фреемиум пословни модел). Наши сујета метрике су тражили добре горе и десно. Графикони, чак је имао облик класичне хокејашка палица. Али кохорте анализа показала је да нешто није у реду.

Ми смо поделили нашим клијентима у групама, гледајући у новим клијентима који су се придружили сваки дан као посебне групе. Онда бисмо могли питати: "Како је данашњим купцима поредити са јучерашњим?" А, много тога да наше фрустрације, конверзија стопе су скоро потпуно исти. Било је лако да се завереничка. Осећао сам се као свака група је поставила конференцијски позив са претходном групом. "Колико сте купили производ? Једна од сто? У реду, добро, ми ћемо то да урадите. "

Фрустрирајући део је био овај образац је остао константан месецима, иако смо били што производ "бољи" скоро сваки дан. Чињеница да купац понашање не мења открила је да смо били у праву. Нисмо били што бољи производ, били смо што је још горе.

Противотров за овај проблем је да престану да користе сујете метрике и почети мерење напретка ригорозније.

Већина нас мисли о А / Б тестирања (понекад се назива сплит-тес

Няма коментари:

Публикуване на коментар