вторник, 6 септември 2011 г.

Питајте Сласхдот: Учионица Еко-Пројекти одговара Аљасци?

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/14jrQPKz3HU/Ask-Slashdot-Classroom-Eco-Projects-Suited-To-Alaska:
Први пут прихватио подносилац схортиадамк пише "Ја сам тек почела нови посао где ћу морати да посетити многе високе класе школе науке и имају студенти учествују у 1-3 дан пројектима који се тичу одрживог енергетског и еколошког наука (у циљу промоције регионалних универзитета . програми) сам погледао број кутију пројеката доступна на Интернету и многе од њих су соларне пројекте, мој највећи проблем са тим је да смо у руралним Аљасци и велики део времена ћу бити у посети Настава ће бити у зиме (када имамо врло мало сунчеве светлости - а чак и ако смо радили да би било сувише хладно да одем и играју у) ја сам радознао да ли неко има било какве идеје или предлоге за демонстрације и пројекте који се могу урадити у учионици и. не захтевају сунчеву светлост Један други услов је да пројекат мора да буде довољно мали да стане у кофер или пластичну велика, ми немамо путева који повезују села тако да ћу морати да лети пројекат од школе до школе са мном. ".

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар