вторник, 6 септември 2011 г.

Зашто моје колеге физичаре мисле да све знају (и зашто су они погрешно)

Занимљиве вести УРЛ:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/FOrU2ar3toY/why-my-fellow-physicists-think-they-know-everything-and-why-theyre-wrong.ars:

На овог дугог викенда Дан рада у САД, ми смо вам доноси сет мишљење комада из разних Арс писаца и ми волели да вам се придруже разговору у коментарима.

Једна од најважнијих ствари које сам научио у моје време пише за Арс Тецхница је колико мало знам. Поглед на леђима каталог прича и приметићете да је већина мојих текстова су комбинације квантне механике и оптике. Сваки сада и опет упустим у оптерећено територију космологије, материјала наука и климатологију. Још ређе, ја сам главу у дивљину и напишем нешто о медицини или биологије.

Увек сам пишем ове предмете ако радова на којима се заснива су јасно написана, а ја желим да будем разумно сигуран да нисам у потпуности уништена максимално истраживања. Ипак, ако дозволите себи да се промијат доле интертубес, наћи ћете физичара и инжењера попут мене које објашњавају о темама које су далеко изван својих области. Ови људи су често толико погрешно да је тешко знати где да почнете у било који аргумент да их бројач.

Мислим да је прилично фрустрирајуће јер су наводно паметни људи. Дакле, шта крене по злу са нама физичара?

Прочитајте остатак овог чланка ...

Прочитајте коментаре на овај чланак


Няма коментари:

Публикуване на коментар