вторник, 6 септември 2011 г.

Мицрософт-ов Сурфаце Гаража: Цросс-Одељење за развој тима, Са пица и пиво

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/dWezQvlRNk0/:
dots1

Упркос томе што је једини ТецхЦрунцх писац у Сијетлу, не изађем на Мицрософт скоро онолико колико би се могло очекивати. Чињеница је да је на другој страни велика језера и добијање ту обично укључује много саобраћаја. Али када сам се позивам као што сам недавно урадио, да се придруже врсту незваничне Површина клуба програмера за састанак, тешко је рећи не. Обећање бесплатног пица није имао никакве везе са мојим одушевљењем. Волим површина.

Тако је сам да се придруже групи програмера из целог Мицрософт као што спитбаллед идеје, у поређењу нове пројекте, а развио нова функција, као што сам гледао. Нису ме покрене у мистерије уређаја или куну ме да тајност у вези са плановима светску доминацију, али морам да видим неке кул нове апликације површина и допринети развоју нових функција. Такође, они су Аљаске ћилибара.

Стигао сам на Мицрософт кампуса (један од њих, у сваком случају) око 6, и после лутања безуспесно за кратко време (кретање корпоративне архитектуре није моја јака одело) Био сам заробљен и спроведен у конференцијској сали у којој десетак људи или тако су били обучени око табеле, као да за недељни сусрет. После неког увода, у смислу овог тајног друштва је објашњено.

Испоставило се да неки људи стварно само љубав ради са површине. Толико да не могу да гет еноугх току радног времена! Дакле, ово се понавља догађај је настала, са пице и освежење, да га вреди продужетака стављање унутра је било људи из игре, Прозори, Кинецт, маркетинга, прави пресек Мицрософт живота.

Тада сам дао кратак обилазак неке ствари које људи у групи развила у слободно време, у већини случајева сами. Једноставна, али свестран памфлет презентацију апликације, врсту папира сточић за кафу, разговарао са трагично комерцијално-само доступност површине у:

Али једна програмер, као што сам ја љубитељ "схмупс," имао саставио рудиментарне, али обећава стрелац користећи стварног живота токене за контролу бродова. Можда сетити неко време назад када смо отишли ​​да видимо Дунгеонс анд Драгонс игра за Површина, заједно са фигурица, чини, и коболдс. Као што можете видети у наставку и на врху овог чланка, ова игра је мало више френетичан.

Тачака потичу из разних локација и то је ваш посао да их навигацију. Ви померате ваш брод, место је где желите да пуца, и тако даље. Пошто физички предмет да се игра са помаже решавање проблема недостатка тактилности који повремено чини екран осетљив на додир игре тако незадовољавајуће.

Последња је била занимљива фузију два иновативна Мицрософт производа: Површина и Кинецт. То је нека врста "јутра брифинг" апликација која је требало да ради на ТВ-мировања вашој дневној соби, која се може замислити да ће једног дана имати осетљивим на додир и сензора дубину камере уграђене Данас је усправно површине 2.0 и акција кинецт:

Увек види људе у филмовима смештена у будућност у разговору са својим рачунарима, који их контролишу и гест, и тако даље. Ово је малих размера покушај нешто што људи могу заправо користити. Када сте на даљину, он приказује великих грануларност информација као што су време, предстојеће заказане обавезе, и тако даље. Можете да кажете "пошта" и она ће се пребаците на е-маил, или "календар Среда" и то ће пребацити на то. А када се приближите, то чула ваше близине са Кинецт и пребацује на екран осетљив на додир режим где можете Т може

Няма коментари:

Публикуване на коментар