понеделник, 1 август 2011 г.

ИоуТубе Творац Плаибоок: Водич за постизање интернет славних *

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/tUuPSxR-toI/:

Тражите да се претворити (или ваша представа) у ИоуТубе звезда, али не знају где да почнете? ИоуТубе желе да помогну - Видео портал је покренуо свеобухватан водич подвлачећи како треба да садржај произвођачи се приближава платформи и које ће функције могу искористити. 70 страна је водич одговара наслов: Творац Плаибоок .

Нови документ је разговарано данас на конференцији ВидЦон у Лос Анђелесу, и део је ширег циља ИоуТубе да помогне креаторима произведу висок садржај квалитета (ИоуТубе Недавно преузимање Следећа нове мреже је покретачка снага иза ове мисије).

Наравно, ИоуТубе је брзо разјаснити да, иако ово треба да буде користан водич, не постоји нешто што је гарантовано. То је заиста само добро промишљена сет најбољих пракси - ако ваш садржај није било добро, оптимизацију првих пет секунди је ваш видео неће бити много помогло. Са прве стране:

Креатор Плаибоок није скуп правила или загарантована 'трикове' да бисте добили више погледа. Уместо тога, он представља најбоље праксе, савети за оптимизацију, и предложио стратегије за изградњу публику и ангажовање на ИоуТубе-у ".

Документ је тежак 70 страница, али није тако застрашујући као што мислите. ИоуТубе је сломила сваки њен минигуидес на три дела: програмирање и производњу, Издаваштво и оптимизација, заједница и социјалне Медиа. И сваки савет у делу даје на брз преглед колико дуго ће бити потребно да спроведе (лако оне су пет минута, теже оне или више дана), која метрика врх ће утицај, и колико ефекат садржаја креатори треба да очекује.

Неке од тема ће бити јасно да ТецхЦрунцх читалаца (користе Фацебоок и Твиттер пуно!), Али мало је вероватно да већ знати све што је у тамо. Делови подвлачећи како видео метаподатака могу да утичу на ваш ранг резултат претраге је нарочито корисно - а ту је списак на крају можете покренути кроз сваки пут када отпремите видео.

Имајте на уму да, иако постоји читав одељак посвећен сличицама оптимизације, нема ништа тамо у вези са коришћењем деколте жене као тхумбнаил фотографија, што је изгледа необично популарна стратегија на сајту.




Няма коментари:

Публикуване на коментар