понеделник, 1 август 2011 г.

Још једна жртва Аирбнб нам је испричао: "Свуда је било Метходс цеви"

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/_qg5oW7nCMA/:

Овај прошле недеље смо сви гледали у ужас прича одвијала о Аирбнб корисник који ју је кући испретуран пре месец дана.

Осим СидеСхов нас добијања увучен у причу, то се чинило да смањују јуче. Компанија изгледа да се надвија над уназад да надокнади жртве и избећи још један од њених блогу, где пише о томе како је она уплашена, још увек бескућници и потресен после искушења.

Сада је другу жртву иступи.

Троје Дејтонског први писао о томе како му Оукленду дом је изнајмљен од стране мет зависник са украденим идентитетом у коментару на један од наших постова о компанији. Контактирао сам Трој и са којима смо разговарали преко телефона о томе шта се десило данас. Његова ситуација је врло слична, ЕЈ је.

Ево Троје је оригинални коментар:

Нешто веома слично догодило ми се пре око 2 месеца.

Поред драгоцености украдених, лопови / зависника није хиљада долара бизарних оштећења мој изнајмио кућу и оставили га препун мет цеви. Они су били крадљивци идентитета, такође и све моје личне информације разбацане о томе. Потреба за даљим истраживањем своје довело ме је до доказа да људи нису били само лопови, али су и опасни. И ја сам страховала за своју безбедност и не би остати у мојој кући неко време.

Имао сам сличан проблем са насумична комуникације са људима на АирБнБ. Ја сам им дао више могућности да ми срећни купац коме су радили, али онда повукао своју понуду након био лоша комуникација међу тим. Понекад дана је прошло, без саслушања од кога, док сам био страх у костима, потпуно дезоријентисани, и љути. Скоро је била апсурдна кориснички сервис кризе неко икада могао замислити. Али ја сам један крештав точак, а ми смо на крају наћи пријатан решење које сам генерално задовољан.

Имам пошто су оба закуп моје место напоље и остао у домовима другима од аирбнб.

Ево шта сам научио: ако се закуп ваш дом, постоји лимит колико АИрбнб може да уради да вас заштити. То није њихова кривица, али је њихова кривица да су до-играју колико вас заштитити и умањују оно што људи треба да раде да би се заштитили. На крају дана када су изнајмљивање странац. Требало би да постоји провере личне карте и бројеве телефона да би били сигурни да меч. Замолио бих за линк на друштвени сајт умрежавање попут ЛинкедИн, ФБ, или ЦоуцхСурфинг ако нема кредибилитет сведочења на АирБнб. Ја бих разговор са њима на телефону пре него што пристане на закуп на њих. Сам урадио ове ствари, људи који су упропастили мојој кући никада не би успели ин

Такође, иди са својим стомак. Мој стомак је рекао нешто није у реду о људима које су давале моје место, али нисам знао како да рукује да петља и да није сигуран како би аирбнб су третирани мене или их сам им рекао да не желим да чак и остану након што су га резервисан.

Ево начин Аирб'нб да укључите ово у други прилив прихода: Већина изнајмљивање осигурање неће покрити јер сте у суштини су подзакуп. Ако велике крађе и оштећења се ретки као и ваздуха БНБ каже да је, што мислим да је то тачно, онда би требало да буде у стању да велики полису осигурања прилагођен само за своје клијенте који могу да продају за додатну таксу за закупца.

Такође, као краткорочни закуп као хотел постаје чешћи и другим сајтовима се крећу у на Аирбнб они ће морати већу вредност да оправдају своје веома високе накнаде, можда осигурање и провере ће бити одличан додатак. Наравно, ако сам био за осигурање, ја бих захтевају власници имовине у закуп на проверите да ИД људи провере у да буду сигурни да провере заправо за народ пријављујете

На крају дана, мислим да АирБнб је добронамерно, али мислим да се боре са таквим брз раст и управљање и комуникационих система нису крљуштима као Ф

Няма коментари:

Публикуване на коментар