понеделник, 1 август 2011 г.

Детроит кафу фаире је Кинда Ауесоме

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Jxv6zkAMeDo/Detroit-Maker-Faire-Was-Kinda-Awesome:
Био сам узбуђен да имају прилику да иду у Детроиту кафу фаире ове године. Одувек сам желео да присуствују тако нешто, али звезде никада није поравнат. Видела сам цео шатор испуњен уради 3Д принтери што чудно објеката, укључујући најбољих полихедрал коцке икада. Утиликилтс одржан у месту са трегерима! Галантерија! Постављање! Алат! Књиге! Цупцаке Ауто! Гомп! Пиво! Даљински управљач корњаче! Гигант сена поверилац! Бројни чудно педале погон облике кретања, као и цела посада Ратова звезда костима ... Осим тога, то није често ћете имати прилику да буду сведоци огромне ватрене лопте челика змаја ударац на паркингу. Поделио сам гигант колекцију фотографија, ако желите да видите ове ствари и више за укус инспиративне лудила ја не могу чекати за следећу годину ... и између сада и онда сам неке пројекте за борбу.

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар