понеделник, 25 юли 2011 г.

Нови иПад 2 оглас Хигхлигхтс Свестраност, покушава да се пробију на сумњичави

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/JP99K0P0zno/:

"Ми никада нећемо престати дељење наше успомене. Или губим у добру књигу. Ми смо увек ћемо кувати вечеру и навијају за наш омиљени тим. Ми и даље ћу ићи на састанке, праве филмове кући и уче нове ствари. Али како ми све то никада неће бити исти. "

Представио је данас, "Ми ће увек", рекао је трећи иПад 2 комерцијалне стране ТБВА заузима прва два иПад 2 рекламе - који је истакао уређај функционалности у односу хардверске спецификације - један корак даље. Привлачан директно на мејнстрим вс рано усвојилац публике, нови оглас наглашава иПад 2 способност да обављају функције које нормално би комплетан аналогни (или на ПЦ) као што је стварање фото албуме, читање књиге, након рецепте, Ватцхинг спортс, одлазак на састанке, што куће селидбе или наставе наше деце рукопис (напомена навијали за ОС Кс Лион).

Аппле није проповедао да се МГ овде.

У свом покушају да гура основних људских понашања напред истичући дигитални алат који ће их учинити лакшим, "Ми смо увек" врста ме подсећа на АТ & изузетно наговестио Т "Хоћете ли" огласе из 1990-их, осим што је уређај у ствари сада доступан . Погледајте их како и уверите се сами. Незгодну, зар не?



Няма коментари:

Публикуване на коментар