петък, 27 май 2011 г.

Паметне телефоне, не ДВР, су највећа претња на ТВ рекламе

Занимљиве вести о УРЛ:http://www.engadget.com/2011/05/27/smartphones-not-dvrs-are-the-biggest-threat-to-tv-adverts/:
ТВ гледаоци су славно променљив гомила, која настоји да возим ТВ-оглашивачима луд. Преовладава теорија остаје да прескакање прошлости огласе помоћу досадне ДВР је највећи непријатељ у маркетингу, али ново истраживање је још једном у супротности која је добила мудрост. ИПГ Медиа Лаб у Лос Анђелесу повукао заједно представник групе од 48 ТВ и онлајн видео гледалаца и замолио их да седе преко неког програма, а опремљен уобичајеним "уређаја или одвраћања", који прате њихове навике гледања. Централно место рада био је мерење времена провео са којима се суочава свака особа на екрану и како су ангажовани са садржајем. Прва ствар приметио је да 94 одсто ТВ гледалаца и 73 одсто потрошача онлајн видео користи неки други облик медија да повећа своје визуелне забаве. Паметни телефони су најчешће, са 60 одсто испитаника посезања за своје слушалице, а гавкинг на ТВ-у. То је довело до осредњег нивоа 52 одсто пажње током актуелним програмима, а 37 одсто у току огласе. Другим речима, две трећине времена, рекламе се игноришу и смартпхоне помажу људима са тим гнусним понашање. Иронично, брзо прослеђивање огласа користећи ДВР привукао пажњу нивое који су били 12 одсто већи, највише због тога што су људи покушавали да бисте се уверили да не прескочите сувише далеко. Проклетство, зашто реалност мора да буде све сложене и ствари ?

Паметне телефоне, не ДВР, су највећа претња на ТВ рекламе првобитно појавио на Енгадгет дана Суб, 27. мај 2011 08:37:00 ЕДТ. Молимо погледајте наше услове за коришћење фидове .

Пермалинк Технологија прљавштине | Соурце Старост огласа | Емаил тхис | Цомментс

Няма коментари:

Публикуване на коментар