петък, 27 май 2011 г.

У фокусу: посмртни марш: проблем кризе времена у развоју игара

Занимљиве вести о УРЛ:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/gZ4w1juYuwk/the-death-march-the-problem-of-crunch-time-in-game-development.ars:

Хорор приче на површину су стално у вези дужине Гаме Девелоперс понекад морају да оду да би се брод игра на време. Најгоре подразумевају и до 85-часовне радне недеље-12 сата дневно, седам дана у недељи-што је више него двоструко века старе 40 сати недељно стандарда. Дужег периода кризе могу трајати и до годину дана, са задобио 60-сат недеља. Ова пракса је стекао значајно мање безопасно име него "кризу времена." Зове се "посмртни марш".

Прочитајте остатак овог чланка ...

Прочитајте коментаре на овај пост


Няма коментари:

Публикуване на коментар