петък, 25 март 2011 г.

Питајте Енгадгет: најбољи Ергономска тастатура за Мац?

Занимљиве вести о УРЛ:http://www.engadget.com/2011/03/24/ask-engadget-best-ergonomic-keyboard-for-a-mac/:
Знамо да имате питања, а ако сте довољно храбри да питам свету за одговоре, ево одвод за то. Ове недеље Поставите Енгадгет питање долази до нас из Ендрју, који није заинтересован за добијање ЦТС икада. Ако сте у потрази за послати упит на своје, кап нам линију на питајте [у] Енгадгет давт] цом [.
"Ја сам купио мој први рачунар од Аппле-пре неколико месеци (15-инчни МацБоок Про) и сам га користи опсежно око кампуса не. Сам га дају превише најаве у почетку, али чини ми тастатура развој ручног зглоба проблема (евентуално царпел тунела?) трзање. Мој ручни је боли толико да могу да не спавам јер ми руку да задржи пуно. Купио сам Логитецх Ваве Про, који је помогао мој зглоб проблема. Проблем је, Логитецх је пао ОС Кс подршку за Логитецх скоро пре две године, а многи од мојих тастера су погрешно мапиране.

Ергономска тастатура која би вам предлажемо? Ја сам отворен за било шта. Блуетоотх је бонус, тако да не морате да бринете о пријемник, али ако то деградира перформансе / брзина тастатури онда ја то не желим. Хвала! "
Знамо Ендрју није само овде. Ту једноставно нема довољно легитимни ергономске тастатуре опције које раде савршено са ОС Кс, али се надамо да постоји једна или две које су заиста направили сте људи срећни. Дозволите нам да знамо у коментарима испод, кул?

Питајте Енгадгет: најбољи Ергономска тастатура за Мац-а? првобитно појавио на Енгадгет дана Чет, 24 Апр 2011 22:24:00 ЕДТ. Молимо погледајте наше услове за коришћење фидове .

Пермалинк | | Емаил тхис | Цомментс

Няма коментари:

Публикуване на коментар