петък, 25 март 2011 г.

Питајте Сласхдот: Како / где почети Гледање Др Ко?

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/B-eZlIzw394/Ask-Slashdot-HowWhere-To-Start-Watching-Dr-Who:
стинкфисх пише "Ја сам велики љубитељ научне фантастике, а посебно добар ТВ-научне фантастике Из неког разлога Др Ко је показати сам гледао врло мало Моје питање за Сласхдот је.. шта је најбоља стратегија за уживање у овој класичној показују? Гледајући википедиа страници о Др који је, видим има 11 лекара, тако да је тешко изабрати добру полазну тачку ако је то само до мене, ја бих гледао почети од самог почетка, али ја знам.. моја супруга би не прати показују да од, мада је она сама љубитељ научне фантастике и уживао неколико сезона у Торцхвоод Па где да почнем Ево чланак о овој теми;. Да ли постоји више рећи "?

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар