четвъртък, 3 февруари 2011 г.

Глътни, преса, бам, бюст: смъртта на вътрешно горене

Интересни новини разглежда в http://www.engadget.com/2011/02/03/suck-squeeze-bang-bust-the-death-of-internal-combustion/:
Аз не пуша и никога не съм. Не мога да кажа, както аз съм се чувствал на изкушението да опитам, че някога специално заместник, особено като се има предвид цена тези дни. Преди 50 години ми се избягва този начин на живот избор щеше да ме постави в малцинство, и ако бях помолен пушач дръзнал да излезем навън или направени всички последствия за това, което си навик да прави дробовете ми ... добре, че не би преминала добре.

Днес, разбира се, тези въпроси и очакванията са в норма, със законодателството принуждава пушачите в студ и науката показва, че това, което излиза от устата им не е голям за минувачите. Но защо ви говоря за тютюнопушенето на притурката блог? След няколко десетилетия това е, което ще е като да карате кола с вътрешно горене, един живот, изпълнен с огромни данъци, постоянно неудобства, както и на държавно спонсорирания опити за предизвикване срам сред тези, които биха се осмелили стика наоколо с двигател, който хвърля на разстояние 70% (или повече) на енергия като отпадък.

Продължавам четене сучем, преса, бам, бюст: смъртта на вътрешно горене

Глътни, преса, бам, бюст: смъртта на вътрешно горене първоначално се появи на Engadget на Чет, 3-ти февруари 2011 12:28:00 EDT. Моля, вижте нашите условия за ползване на емисии .

Permalink | | Email този | Коментари

Няма коментари:

Публикуване на коментар