Както всяка самотна дама котка с полицейски скенер знаете, цената на медта е по-висока, тъй като е някога - и няма причина тази тенденция няма да продължи. Разбира се, това се отразява повече от тези, тръпки, които се промъкват в мазета да открадне инсталация: посочените по-горе сферографитен метал в момента е най-добрият проводник за системи на борда на енергия в автомобилите. Но с малко късмет това може скоро да се промени. За да се замени с мед алуминий в системи за захранване, редица предизвикателства, трябва да бъдат разгледани, включително факта, че алуминиевите тръпки, тъй като температурите се увеличат и на корозионното въздействие на привеждане на два материала заедно. Сред усилията на Technische Universität München (TUM) и BMW да донесе алуминий в EV е, силата LEIKO щепсела използва метална клетка отчет и отчет за пролетта на натиск да позволи медни и алуминиеви елементи да останат в контакт. Ако всичко върви по план, TUM на проф. Удо Линдеман (да не се бърка с Udo Dirkschneider, малкият размер на фронтмен на германската хеви метъл банди Приемам и UDO) прогнозира, че "високо напрежение бордовите системи на повечето електрически превозни средства да се основава върху алуминиев до 2020 година. " Вижте една страхотна снимка на Dirkschneider след почивката.
Изследователите имат за цел да замени медта с алуминий като диригент в електрическата система автоматично първоначално се появи на Engadget на Чет, 10-ти февруари 2011 година 03:04:00 EDT. Моля, вижте нашите условия за ползване на емисии .
Permalink | | Изпрати | Коментари
Няма коментари:
Публикуване на коментар