неделя, 9 януари 2011 г.

Кога трябва да купя Android таблет?

Интересни новини разглежда в http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/urSmRYFTzyw/story01.htm:
jpyeck пише "Аз умишлено избягва смартфон лудост, поради факта, никога не съм използват всеки телефон (стационарен или по друг начин) достатъчно, за да оправдае месечни такси. Но онази в мен жадува за" интелигентни "част от уравнението, особено след като имам този бонус в края на годината, че е парене дупка в джоба си. В IPAD е вън от въпроса, защото ми трябва малко по-рязка възможност за по мое джаджи. Аз съм капе върху Android демо пчелна пита от CES . Аз съм имал очите ми в Галакси Tab, въпреки че звучи като тя няма да подкрепи пчелна пита. В Xoom изглежда страхотно, но кой знае кога ще излезе? Консенсусът изглежда, че "чака няколко месеца за пчелна пита. " Ако ми бяха, с ограничени търпение, ще ти купя Android таблетка сега? Ако е така, какъв е той? "

Прочетете повече на тази история в Slashdot.




Няма коментари:

Публикуване на коментар