събота, 8 октомври 2011 г.

Помоћ извиђача Нерешено Финансирање Да би повољан Сарадња маил и подршка Стартупс

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/R9V5XfA-Ufg/:
hslogo-white-320x110

Пошто је дипломирао на ТецхСтарс Бостона овог пролећа, Бригхтвуркс , покретање која чини веб засновани продуктивности алата са нагласком на кориснички сервис, лансирао нови производ под називом Помоћ извиђача који има за циљ да донесе сарадња квалитета е-маил и подршка малим предузећима.

Проблем покретање нада да се обрати, јер Бригхтвуркс ко-оснивач и ЦЕО Ник Френсис се види, је да, док већина компанија сматра да велика услуга клијентима је мисија од кључног значаја за своје пословање, на Вебу, већина и даље не успевају да комуницирају са корисницима ефикасно. Део проблема је у томе што постојећа решења за односе са клијентима нуде кориснички доживљај који је аутоматизован и инхерентно безлична.

Осим тога, на тржишту услуга клијентима, постоји растући јаз, Франсис каже, између е-маил и пунктове за пружање помоћи. Решења као што су Зендеск и Ассистли (други је сада део Салесфорце) завршити као сувише широк и сложен за мала предузећа да се интегрише. То нема смисла за 10 особе покретање или онлине продавца да користе Хелп Деск, на пример, када екипа само жели једноставан начин да смањи своју подршку е-поште.

Као и познати играчи попут Салесфорце и НетСуите циљ предузећа, Помоћ извиђача намерава да смањи буку и фокусирати се на једну ствар сваки онлине пословне потребе: Е-маил подршку. "Фокусирање на једном месту омогућава нам да то урадимо једну ствар заиста добро, и да буде разноврстан тамо, за разлику од нуди 50 различитих карактеристика које само воде ка компликовано и осредњи укупног корисничког искуства", рекао је генерални директор Бригхтвуркс.

Тако, Помоћ извиђача иде за хелп деск-ЦРМ-хибридни (који ће ускоро синхронизацију са ЦРМ решења ваше пословање већ ради), дизајнирана за било ког тима од два или више који треба да деле пријем е-маил, би сви били на истом страна, и нуде персонализоване, квалитетне корисничке подршке.

Према Френсис, 27 одсто емаил поруке послате од стране купаца на мрежи продаваца су погрешно одговорио, а најчешће то је резултат агента који нису упознати са клијентима. Да бисте решили овај проблем познавања, Помоћ извиђача омогућава агентима да види сваки разговор који је икада догодило са купцем, заједно са јавним профил тог купца састављен од података о друштвеним мрежама, итд (слично ономе што Раппортиве не за тимове.)

Е-пошту од изгледају Помоћ извиђача као један-на-један е-маил поруке, као они заправо долазе из стварне особе са персонализованим потпис - не као преписка не би добили од хелп деск. Шта више, до купца, Помоћ Скаут је невидљив, они не морају да се пријавите на рачун или пролазе кроз компликован процес да разговара са реалном особом.

Како то ради? Помоћ Скаут је компатибилан са било којим е-маил адресу, покретање једноставно даје посао јединствену е-маил алиас, на које се може напред копије свих долазне е-поруке. Ово добија копију у помоћ извиђача, а предузећа могу да онда постави своје одлазне сервера или коришћење помоц извиђача за слање одговора. Типично, подешавање траје око 4 минута, Франсис каже, што јој даје помало ногу преко великих играча у простору, која често захтева недеља прилагођавања.

За све фирме, велика услуга клијентима је од суштинског значаја, већ зато што може бити временски оптерећујуће и компликована за управљање, постоји преовлађујући осећај да РОИ је маргиналан. Уместо тога они окренути ка веб-басед и облак услуге за аутоматизацију и да ЦРМ лакше да се баве, у нади да ће видети више од приноса на време и енергију уложили.

Преко одбора, компаније инвестирају све више и више у онлине кориснички сервис (Салесфорце стечених Ассистли за $ 5

Няма коментари:

Публикуване на коментар