Напомена уредника: Следећи гост пост је написао сарадник Асхкан Карбасфроосхан , оснивач и извршни директор ВатцхМојо .
У 2011, прогнозери су пројектовање САД онлајн видео прихода од оглашавања од 1,9 милијарде долара на 5,6 милијарди долара. Ја послата Форрестер, Магна Глобал еМаркетер и Аццустреам и добили следеће информације:
- МагнаГлобал: 1,9 милијарди долара
- еМаркетер: $ 2.16 милијарди долара
- Аццустреам: $ 5,6 милијарди
Форрестер Ресеарцх пројекти $ 7,1 милијарди за 2012, али није могао да ми да процену за 2011.
Сви извори су:
- у поток и у банера Видео Огласи
- видео оглашавање око видео и текст садржаја.
У 2007, објавио сам пост који сакупљају низ пројекција, где онлајн видео рекламе ће бити у будућности. Једна процена , смештена у 2004, од очекиваног величине америчког тржишта онлине видео огласа до 2009 је $ 657 милиона. Годину дана касније, дошло је до 2009 процјена на 1,5 милијарди долара. Према ИАБ, стварни број за видео оглашавање у 2009 је $ 908 милиона (и порастао је на 1,4 милијарде долара у 2010.)
Ако се вратите на 2007, процена за 2011 у распону од $ 4,3 милијарде (еМаркетер, опет) на 10 милијарди долара . Економски слом од 2008-09 је свих претходних пројекција споран, али је нето ефекат је био повољан за онлине оглашавање и видео на рачун штампаним и телевизијским реклама. Упркос томе, еМаркетер тренутни $ 2.16 милијарди долара прогноза за 2011 је пола од онога што је пројектовано пре четири године.
Да ли је ово галама?
Циник би рекао да Подесавање тастатуре суштински осигурати овог "истраживања" да пумпа процене портфолија компаније, слање свако у помама . То није сасвим неправедно, али да то није истина било.
Онлине видео је ту да остане
Без сумње, онлајн видео је главна активност и део екосистема: "Са цомСцоре процењује да ће 100 милиона људи гледати милијарди комада видео садржаја по дану, нема сумње да постоји више могућности него икада пре за оглашиваче да искористе видео ", каже дигитално емитовање Група главни производ директор Матеј Корбин, који је претходно био на ИоуТубе и тремор видео.
Али ја сам помно пратили инвеститора очекивања и прогнозе аналитичара и, лично, мислим да онлајн видео није испунила очекивања, а камоли надмашио њих.
Зашто?
1) Не ради се о семантици
Ниским виси аргумент је "недостатак дефиниције". То је БС. Није битно ако је "видео оглашавање" обухвата у банера Видео оглас око чланка или видео пред-рол пре видео записа. На крају, онлине видео би требало да буде све што има један видео компоненту.
2) почиње са ИоуТубе доминације
Док је онлајн видео није експлодирала, нико није могао да предвиди ИоуТубе растућој стисак на истинитим Видео Виевс. Ја сам тврдио да је ИоуТубе стратешки седео на приход рано, само једном своју доминацију је сигуран да ли су почињу да имплеме
Няма коментари:
Публикуване на коментар