събота, 24 септември 2011 г.

Питајте Сласхдот: Најбољи Ауторска права Услови за рад?

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/B3k3PUJvH7o/Ask-Slashdot-Best-Copyright-Terms-For-a-Thesis:
плопез добија у свом првом Сласхдот достављање са овим питањем, пише: ". Ја сам Завршавајући МС У прошлости сам имао проблема да копије туђих рада, због недостатка ауторска права на своје тезе, односно дисертације сам Дон." Т желе да се деси да ми знам шала је "Нико никада неће прочитати ваша теза", али у мале шансе да је корисно да други не желим да се захтевати да ме ухвате за пуштање на слободу.. У основи Желим да кажем: "Ауторско право је пуштен све док овај посао или одломке правилно приписује Такође, свака објављена одломци не може да се ауторска права других странака, нити се оригинални рад у целини.." Да ли је ово довољно добар да не желим да оптерети легитимна коришћења рад, али ја не желим неки пиратски који долазе заједно и краде га из јавног домена. Да ли је јавни домен довољно добро? Или да ли то дозвољавају да се тај посао ограничена комерцијалних интереса знам копилефта, али копилефта је породица ауторских права и ја сам сигуран која је од њих право за моју намеру Помозите нам..? "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар