събота, 24 септември 2011 г.

<em>Стар Варс: Тхе Олд Републиц</em> Лансирање Датум Најављени

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/mq4HxufPjL4/emStar-Wars-The-Old-Republicem-Launch-Date-Announced:
БиоВаре је данас објавио да њихов предстојећи ММО, Стар Варс: Тхе Олд Републиц ће, лансирање 20. децембра у Северној Америци, а 22. децембра у Европи. Смо издали нови трејлер за игру, и поновио да ће они бити пропорционално пријављивање рано да се спречи нестабилност сервера. Гамасутра недавно је разговарао са СВ: Тор вођа пројекта Џејмс Охлен о завршавајући игре и припремајући га за покретање. Рекао је: "Ми смо се усредсредили на игру биланса за борбу, за рашчлањивања, за социјалне системе Ми смо се ради доста тестова, ми смо све много повратних информација о игри.. И када добијамо да повратне информације, ми га користити да би подешавања и промене Нећемо сада што велике промене., ми смо само правите промене које можемо ".

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар