събота, 24 септември 2011 г.

Одрастања геек: Зацхари Луц

Занимљиве вести УРЛ:http://www.engadget.com/2011/09/23/growing-up-geek-zachary-lutz/:
Добродошли на одрастање Геек , у току карактеристика, где смо се осврнете на нашу омладину и причају приче одрастања да се штребера да смо. Данас, ми имамо наш врло властити допринос Мобилни уредник, Зацхари Луц .

Можда је потребно посебну расу да са поносом носи ознаку "монструм". Не, не говорим о циркуски артисти који залогај главе пилића (проверите оригинално значење те речи), али о људима као ти и ја, људи који остваре своје интересе на фантастичан степен. Није битно да ли је ваша страст је плетење, риболов или кајака, ако сте радознали особа која је увек жедне да сазнате више, постоји добра шанса да ћемо се слагати. За мене, мој фах само да се дешава да се рачунарима - и, од недавно, мобилне технологије. Наравно, можете га кривити на путу превише сати испред екрана, већ као неки само-овлашћен поп звезда може рећи, ја бих да мислим да сам рођен на овај начин.

Наставити читање одрастање лол: Зацхари Луц

Одрастања геек: Закари Луц првобитно појавио на Енгадгет дана Пет, 23 Сеп 2011 16:37:00 ЕДТ. Погледајте наше услове за коришћење фидове .

Пермалинк | | Емаил ову | Коментари

Няма коментари:

Публикуване на коментар