събота, 24 септември 2011 г.

Нетфлик је Бол је Блоцкбустер-а појачања

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/At0cJOvKXzU/:
Qwikster

Напомена уредника: Гост аутор Тиен Тзуо је извршни директор Зуора , претплату наплате предузећа. Раније, он је био главни стратешки руководилац и запослени бр 11 на Салесфорце.цом.

Годинама, ја сам указао на Нетфлик као један од примера сија претплате економије. Али, у две болно дуго недеље, Нетфлик је преузео огроман погрешан корак, прекршио поверење својих купаца, па чак и отворио врата своје наводно дуго поражених старијег, Блокбастер!

Мало запамтите ово. Нетфлик је почео као ДВД-поштом, али са истим ограничењима као мало Блокбастер искуства (нпр. кашњење таксе, итд.) Онда Нетфлик схватио нешто важно које је заувек променило компаније. Успех није био везан за број ДВД-а је испоручен. То је био број купаца су и могао задржати. Побеснео лојалности купаца је кључ њеног успеха тада и још увек је данас.

То је оно што Претплата привреде је све о томе: изградња и зараде дугорочних односа са потрошачима. И корисници треба да се осећају као да су они у контролу над односа, а не провајдера. Ако провајдер даје једнострану промене однос, и цена је велика, имате прекршили тај однос и прекршио поверење купаца. Ако ми не дају избора, онда то није веза.

Нетфлик је то знао раста цена и поделе стриминг и ДВД-поштом ће то бити катастрофалне. Као провајдер, не могу да однос купца здраво за готово, и то је управо оно што Нетфлик урадио.

Нетфлик потез такође је отворио врата за Лазара (тј. Блокбастер) да се врати скок у као легитимну играч. Стреаминг и ДВД-по-маил за $ 10/монтх за јело претплатника ? Изгледа да Блокбастер само учи Нетфлик моћ паковања и цене у Претплата економије. Они су само дали Нетфлик је 24 милиона клијената други избор.

Наравно, Блокбастер није ни близу Нетфлик у смислу библиотека наслова, уређаја и доступности. Али Амазон премијера је. Док су сви пише да Нетфлик избегла метак, сат откуцава. Избор је само један клик и Нетфлик боље да се бави како да поново изгради поверење са својим клијентима.


Няма коментари:

Публикуване на коментар