събота, 10 септември 2011 г.

Након Сладолед Сендвич долази ... Јелли Беан

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/hFMFClSqUk4/:
jellysmall2

У случају да сте лежао будан ноћима питате шта укусно третира ће пратити Сендвич Сладолед у слатком паради Гоогле Андроид верзије, дозволите ми да подесите ваш ум вољно. Према "поузданог извора" говорећи да То је мој следећи, то ће бити Јелли Беан .

Што је још важније, овај извор каже да су неки од "игре мења ствари" која је требало да удари са ИЦС-а гура се да Јелли Беан. То није баш добра вест - не да смо ми у ствари тачно знао шта се спрема. С друге стране, они морају да негде брод, и Сцхмидт је управо потврдио да је октобар-новембар је прозор они циљ.

Екцисинг неколико пескиер функција је вероватно како су успели да ухвати дана доле тако полу-тацно, али ја претпостављам велики функционалност разговарали ( спајање __Б__ц4е0ба5422383082417ц5ф96аб121575__Е__ и мобилне гранама Андроид породично стабло) ће углавном бити нетакнут.

Зависно од тога шта они се испоручују са, овај притисак за ослобађање може да буде ни добар тајминг лош или изузетно лош тајминг. Ако је убедљиво издање, могли би видети лепо налетети у продаји за празнике. С друге стране, сви изгледа прилично сигуран да иПад 3 је на путу дошао јануару или фебруару. Ако кул функција од ИЦС-а су одложене прошлости да се, прилика ће су долазили и одлазили.

Ми ћемо знати више када Гоогле ослобађа више информација о ИЦС-следећег месеца. Можда су чак ће одговарати на питања равно о томе шта није била укључена. Ако добијемо шансу, ми ћемо питати.



Няма коментари:

Публикуване на коментар