събота, 10 септември 2011 г.

Унутар Аустина капитала Фабрике 2011 Демо дан

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/da_yOYdJ02I/:
Capital-Factory

Напомена уредника: Јаков је улагање сарадник са Схаста подухватима . Пре доласка у Схаста, Јаков је радио у БизСпарк програму Мицрософт и био је "бизнис момак" на ВентуреБеат. Пратите @ Јацоб на Твиттер-у овде .

То је био апсолутно савршен дан у Остину прошле среде, умерена и Сунни 89 степени. Један од дана за које се чинило богат могућностима. Аустина покретању заједнице окупили су се масовно на Универзитету у Тексасу да чује парцеле од пет компанија дебутинг из капитала Фабрике , Остин лето покретању акцелератор. Вајб је било оптимиста, и пуни енергије.

Покретање заједница у Остин ради веома добро, ако је догађај је било индикација (у поподневној сесији смо такође видели демо од 15 најбољих и најпаметнијих у Остину укупно). Док релативно мали поред Силицијумској долини или Њујорку, "Силиконска брда" су један од најзначајнијих чврсто повезано и сарадње свих које сам доживео.

Овде је брз поглед на сваку од пет компанија 2011 Капитал фабрике. Видели смо веома углачане презентације и заједничка тема за фирме које раде на заиста велику прилику, али са фокусом на почетној вертикале где су могли показати вучу и да почетком напредак. Мислим да је ово (добро) артефакт прагматизма Остин, а своју снагу у маркетингу, продаји и пословни развој.

СториМик медија основали су муж и жена тима Аријане и Мајк Фишер, СториМик медије коначно чини све оне кратке видео записе снимате са својим иПхоне и флип камере корисно. То је врста као што су Анимото за видео.

Са власнички бацкенд Ауто-едит-и-спајање технологија, СториМик вам омогућава да лако креирате објаве и делите кратке видео записе са породицом, пријатељима, и Фацебоок. Узимајући Боја-ескуе приступ са својим предстојећим иПхоне апп, они олакшавају људима на исти догађај, као што су венчања, да се видео и отпремите их на цлоуд базиран инструмент табли које се могу заједнички организована у једну кохезивни видео и објавио Фацебоок означавање све своје пријатеље у свом непријатно сто-плес тренутке.

Пример видео смо видели изгледао сјајно. Компанија је први фокусира на свадбама тржишту, што је очигледан избор. Компанија нам је рекао да је мање од 1 / 3 свих венчања имају Видеографија, упркос неизрециве милијарде које су иначе провео поводом.

Критика: Док су они фокусирају на циљање један вертикални, достижући профитабилност, као и подизање новца на укупну анђео горива маркетинга клијената стицање, ово је чиста потрошач игра где желите апсолутно одсуство трења и желите да подстакну изван етикета употреба случајевима и креативност. Њихова полазна производ по цени од 99 долара. Они би требало да размотре модел фреемиум да добије што већи број корисника је могуће, а касније и уновчите за премиум сервис (види: Анимото).

Хелпјуице аутоматски ажурира страницу помоћи ваше компаније. Оснивачем Емилом Хајириц је 18 година, који је недавно преселио чудо из Босне у Остину.

Највише новооснованих сте у послу стварања чврсте компанија са звезданим искуства корисника, и као такви алатом да брзо реагује на производ или техничку подршку питањима. Међутим, тим за подршку добија преплављена 24 / 7 од честих питања које би се могле лако ансвере

Няма коментари:

Публикуване на коментар