неделя, 11 септември 2011 г.

Питајте Сласхдот: Где могу да купују легалан РОМ игре?

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/dBNXLEQ2UV0/Ask-Slashdot-Where-Can-I-Buy-Legal-Game-ROMs:
ПктЛосс пише "Ја сам заинтересована за изградњу аркада машина, након стопама Цмдр Тацо међу многим другима не буду све што заинтересовани пиратерије, морам да пронађете негде да се купи игрица.. СтарРОМс користи се овакве ствари ја сам тражите, мада са невероватно кратког каталог МАМЕ људи имају неколико доступан за бесплатно (некомерцијалне)., али то се неће савезној држави моје потребе. Постоји читав радиности подржава овај циљ. Људи су спремни да продају мене планова, комплети, дугмад, радост штаповима, стакла шатори, а цела машина То је фантастично, али. Где могу да добијем игре одбијам да верујем да је ово цела индустрија изграђена на пиратерији. "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар