понеделник, 19 септември 2011 г.

Рид, не слушајте Вол Стриту.

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/sHRin6yd-PU/:
Netflix stock chart

Нетфлик је тукао на Вол Стриту је прошле недеље. Након ревизије претплатника процене наниже за 1 милион претплатника, његова акција је отишао у слободном паду, затварање недеље на $ 155, мање од $ 300 врхунац у јулу. Нетфлик, миљеник Вол стрит за протекле три године, изгубио половину своје вредности у неколико кратких месеци.

То мора бити гутљај тренутак одмах за генералног директора Рид Хејстингс, који је увек постављен Нетфлик на сопствени пут и нека инвеститори схвате ствари за себе. Више него било која друга компанија, Нетфлик представља транзицију хигх-енд видео забаву (филмови и ТВ емисије) на интернету. Кладити на Нетфлик је кладити на видео стреаминг . Да је транзиција неизбежна. То ће се десити из много разлога. Рид то зна. Он је то видео раније него код већине. Слање људи ДВД поштом је увек био само привремени пословни модел до широкопојасног, студија, и купаца хвата.

Још увек нису сасвим ту још увек. Темпо којим су људи падају ДВД је бржи од стопе по којој се усвајају стриминг. Притисак на Нетфлик да учини нешто да се поврати поверење мора бити озбиљна. Али Рид, не слушајте Вол Стриту. Само наставите да гура студијима да отворим више од своје филмове и ТВ емисије за стриминг и потрошачи ће уследити.

Међутим, немојте слушати купце. Подизање цене за оне од нас који се одлуче и за стреаминг и ДВД-ове било би фино ако Нетфлик је дубље стриминг каталог. Али разлика је и даље превелика, а повећање цена изгледа преурањена. Ваши клијенти су веома лојални. Немојте љутити их.

Ако се сећате, било је у јулу, када Нетфлик је најавио нове цене да ће подићи цене за претплатнике који су добили оба ДВД-у маил и потока филмова преко Интернета. Ово је изазвало реакцију међу неким корисницима, иако је имао ефекат што Нетфлик је стриминг само плана више атрактивни, са 75 одсто нових купаца сада пријављивања за то.

Ипак, то није довољно да надокнади пад-офф-а у ДВД претплатника. Од 1 милион мање претплатника Нетфлик сада очекује, 800.000 ће бити са ДВД-само претплатници. Преосталих 200.000 пад ће доћи из стриминг само подморнице, са бројем који плаћају за обе преостале стабилан. Од очекиваних 24 милиона претплатника Нетфлик-а у овој години, 21,8 милиона ће имати приступ стреаминг у неком облику, а само 2,2 милиона ће се држати на ДВД-само претплата.

Помак је већ јасно. То је само да тачно стопа по којој је помак се дешава, тешко је предвидети, па већих осцилација у ценама акција. Губљење обнову својих стриминг дистрибуције се бави Старз није помогло ни важно.

Добијање студијима и забаву компаније на броду ће и даље бити највећи изазов за Нетфлик. Економија стриминг не одговара економије других облика дистрибуције (као што је кабл) за медијских кућа. Али, понашање потрошача је већ иде у правцу стриминг. То је само питање колико екранима сте повезани на Интернет и колика су. Ако је само на екрану вашег рачунара, стриминг је више последње средство. Али када можете добити Нетфлик на свом иПад или равним екраном, онда то постаје једна од многих опција за гледање, а често најбоље.

Лично, поток Нетфлик кад год могу, чак и

Няма коментари:

Публикуване на коментар