понеделник, 19 септември 2011 г.

Питајте Сласхдот: Добро Гигабитни 802.11Н Почетна рутер?

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/zI5VZGSNrOQ/Ask-Slashdot-Good-Gigabit-80211N-Home-Router:
нукем996 пише "Ове недеље ћу се крећу у нови стан са врло брзу Интернет везу (100м са могућношћу 200М у будућности) Ја сам навикао да ради ОпенВРТ на мој Линксис ВРТ54Г рутера и желите добро подржан рутер. уместо њега Док је истраживао рутера сам пронашао највише рецензенти су користили подразумевани фирмваре-а пошто ћу бити стављање на ОпенВРТ Волео бих да знам колико добро функционише када се користи то. Моји захтеви су гигабитни ЛАН и ВАН, 802.11н у. 2.4ГХз и 5ГХз, добро подржан од стране ОпенВРТ и / или ДД-ВРТ, и УСБ подршка би лепо Размишљао сам о одласку са БУФФАЛО ВЗР-ХП АГ300Х али неки критичари кажу да постоје домету и падају питања Мој ИСП сугерише.. јабука Аирпорт Ектреме који није подржан од стране ОпенВРТ или Д-Линк 825 који има конекцију проблеме као добро и неколико пријатеља ми је рекао да останем форма у гостима: Д-Линк. Шта то сласхдот мислиш? "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар